danla2711 yıkandı ütülendi bebeğin kıyafetleri çantaya konuldu,benim pijamalarım ütülendi ama çantaya daha koymadım bir tane daha alacağım. Biberonlar sterelize edilmedi onları halledicem. Kendime atlet almadım onu alıcam,emzirme sütyeni bir tane daha alıcam veee tamamdır👍🏻