Hanımlar 31 haftalık oldum ama hala kızımın ismine karar veremedik eşimle aklımıza isimde gelmiyor gelenlerde etrafımızda var akrabalarımız da olan isimleri istemiyoruz(Zeynep,Zehra,Rümeysa,Sümeyye, Hümeyra,hüma gibi) güncel popüler isimleri tercih etmiyoruz ör;arya,Lina gibi gibi daha geleneksel anlamlı arıyoruz aklımızdan Ebrar Hafsa Saliha geçti ama yine de tam içimize sinmedi heh evet bu olur diyemedik o yüzden tüm tavsiyelere açığız ♥️