Hanımlar 32. Haftam dan çalışamaz raporu alarak işten ayrıldım. 11 Haziran rapor baslangic tarihim, işyerim de aylık raporumu onaylayacak ama maaş günümüz geçti, acaba raporum 1 aylık olunca mı sisteme düşüyor ve onaylanıyor yani 11 temmuzu beklemem mi gerekli. Bilgisi olan paylaşabilir mi?