Zarifokur A12B12- ben burdayım demiyor beni okula yazdır diyor annesi 🤣hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah
Ecrin_47 A12B12- bnim de 4 gün var dayandım vardır inşallah hayırlısı olsun hepimiz için inşallah 😌🤗🤗
zeynepulker0 Ecrin_47 o zaman karanlık çekimden dolayı kan verin bence net sonucu hemen alırsınız inşallah vardır
Ecrin_47 zeynepulker0 normalde görünüyor ama telefonda silik çizgi çıktı çok teşekkür ederim cnm cümlemizin de inşallah 😌