Meralim09 Kızlar listelerinizi paylaşırmısınız acaba eksiklerim vae sizler neler aldınız nisanda doğumum hangi ay 3_6 ay daha çokmu almalıyım sizce
Yasemincifci Meralim09 benimki mayıs sonu haziran başı canım 2 tane hastane cıkışı aldım 4 tane patikli tulum aldım 0-3 aylık 2 tanede zıbın aldım