İyi akşamlar hanımlar ,21+5’deyim bugün detaylı ultrasona girdim doktor giderken şeker yüklemesinide yaptır dedi yorumlarda 24-28.haftada yaptırılıyor yazmışlar 2 hafta sonra yani 24.haftada kontrole gidicem anlamadım doktor neden benden erkenden istedi sizler kaçıncı haftada yaptırdınız doktora gitmeden 1-2 gün önce mi yaptırsam