Flzak 2.5 yaşında çocuğum sendromları 2 aydır pig yaptı artık tahammülümün son evresindeyim gebeliği bitirdim böyle böyle, ama lohusalıkta napcam onu kırmak istemiyorum ama sabrımı aşırı zorluyor hep alttan almaya çalışıyorum çok ağlamaya başladım sırf tepki vermemek için