Ay kızlar bi hevesle alınan kargoları beklemek zor sanırdım bu test gününü beklemek çok daha zor 🤣 napıyorsunuz nasıl gidiyor?
Birde benim göbek çok morardı ya yer kalmadı artık günde 3 kez iğne vuruyorum göbekten. Arada Koldan vursam bir şey olmaz diye düşünüyorum ama doktora da sormadım açıkçası soran var mı?