Damla_111 Kızlar merhabalar özelde cinsiyeti ne zaman söylüyorlar devlet hastanesinde 4,5 aylıkken dediler
forumgurmesi 12 iken tahmin yaptı 16 da söyleyecek. Daha erken öğrenenler de var. Cihaz iyi oluyor özelde daha erken görüyorlar.
kaybolmuszaman Damla_111 ben kliniğe gidiyorum tam 15. Haftada gittim göstermedi kendini 2 gün sonra tekrar gittim yine gösteremedi yürüyüş yaptım bayağı çikolata yedim gösterdi öyle kendini.
Suheyle1 Damla_111 ne zaman net görürse o zaman söylüyorlar belli bi haftası yok benim 13. Haftanın başında gördü direk söyledi yüzde 90 dedi diger kontrolde netleşti