Yarennasal denizZ00 38+5 yalancı sancılarım var nstde bir şey cıkmıyor bebeğin kafası kanala tam girmemiş oyuzden hareketler yapıyorum girsin diye doktorumuz en fazla 40a kdar beklerim kafası girmezse sezeryan dedi
1Baharaslan denizZ00 38+3 yarın çatı muayenesi yapılacak bebek kanala girmeye çalışıyor ama çok becerikli değil sanki sjsjsjjs alt karın ağrım kasıklarımda Ağrılar devam Allah hepimize kolay bir doğum nasip etsin
1Baharaslan burcu_tokgz gece karın sertleşmesi oldu bugün çatı muayenesi oldum bebek kanala girmiş akşama kadar kanamam oldu şuan da lekelenme şeklinde artık sonum hayrola
1Baharaslan denizZ00 bizim de öyle 5.5 aylığa kadar cinsiyet göstermedi ultrasonda bir kere yüzünü gösterdi diğer hepsinde eliyle kapatmıştı be aşırı hareketli bir bebek nasıl bir şey çıkacak merak ediyorum açıkçası
blg26 denizZ00 38+5im adet ağrısı gibi hafif sancılar giriyor bazen sırtım ağrıyor geçiyor umarım hepimiz sağ salim kucağımıza alırız hepimizin doğumu kop kolay olsun inşallah 🥰
anneoluyorumm13 denizZ00 37+4 oturamıyorum yatamıyorum kalkamıyorum sıkıldım bende artık ayak tabanlarıma ateş basıyor uyku sıfır keşke doğursak hemen kurtulsak
Aslihanfindik 38+0 da nişanım geldi bugün 38+2 olduk gece 3 den beri sancılarım var doğum sancısı mı emin olamıyorum bir türlü 10 dakikada bir 5 dakikada bir 2 dakikada bir belden vuruyor
Zeynep66_ denizZ00 38+3 teyim yalancı sancılar cektigimden bıktım bir doğum aşamasına gelmiyor 😔aynı durumdayiz