MugeIk Helinakbulut acilen doktora gidilmesi gereken bir durum. Sakın yerleşme kanaması diye içinizi ferahlatmak içşn beklemeyin. Yerlesme kanaması olabilir ama olmyabilirde mutlaka doktora gidin.
Zeliha66 Helinakbulut hemen doktora gitmelisim düsük tehlikesi olabilir en dogru cevabi doktor verir sana
[silindi] Hullaaa öncesinde pembemsi kan geldi acile gittim Kalp atışı falan herşey iyi dedi doktor dinlen yorma kendini ağır iş yapma dediçok şükür bida olmadı olmaz inşallahda
Hullaaa İlk haftalarda yerleşme kanaması olabiliyor . Hepsi nede yerleşme kanaması diyemeyiz malesf kişiden kişiye göre farklılık gösteriyor her ihtimale karşı doktora gitmekte fayda var bu durumlarda bir de kanamanın miktarıda önemli
Hullaaa Helinakbulut doktorunuzun numarası var ise mesaj atıp bir sorun doktora gözükmekte fayda var bu haftalarda bebiş yerleşmiştir . İçiniz de rahat eder en azından
Damlalokum On haftaya kadar normal canım sıkıntılı birşey olsa sancı ile birlikte kan şeklinde kanama olur ve geçmez endişelenmene gerek yok tabi doktoruna danışmanda fayda var
Elisasinem Hemen doktora gidin bende de oldu hastanede yattım suan ilaç kullanıyorum yerleşme kanaması ilk haftalarda olan Birsey bu haftadakiler düşük habercisi hemen önlem alın