Bennde 37+0 ve aynı şekilde 1 haftadır ishalim var hatta bazen ishal sancısını doğum sancısı sanıyordum ama tuvalete gittikten sonra hepsi geçiyordu günde 4-5 kere gidiyordum bugün düzeldim. Kayısı bahçemiz var oradan yediğim kayısılara bağlamıştım durumu sizden de aynı şeyleri duyunca çok şaşırdım