Cat98 ben tüm süreci bilkentde geçirdim çok memnundum. Aylık takiplerde asistsnlsr bakıyor belirli bir doktorun yok evet ama doğumun başladığı andan itibaren o kadar ilgililerdi ki. Herkes çok iyiydi. Ordaki herkese çok teşekkür ediyorum orda çalışanlardan bu uygulamayı kullanan varsa görsün. Hemşireler ayrı doktorlar ayrı ilgililerdi. Yoğun bakımda yattı 3 gün çocuğum, 3 saate bi emzirmeye gittim sen emzircenki sütün olacak çocuğunu sev altını değiştir dediler. Süresi yoktu. Sürekli görüyordum çocuğumu, bende bile kan değerim düşük olunca hemşireler sürekli iyi misin şöyle belirtilerin var mi diye kaç kere sordular. Önlem için ultrasonla baktılar. Tekrarlı kan aldılar iyi olduğumdan emin olmak için. Bilkent’i kötülemeyin lütfen