Bende ilk 4 ayı kanamalarla gecirdim. Doktorunuzla iletişim halinde olun. Bende polip vb yoktu. Kanama alanı da yoktu. Hormonlardan vücut yapabilir dediler. Progestan fitil ve iğne kullandım sürekli. Ayrıca doktorum kanama Rahimde kalanlar da gelir stres yapmayın demişti. Cidden öyle oluyordu bir kısmı içerde kalıp hareket ettıkçe geliyordu.
Kanama olunca doktora bilgi verip, uzanıp, bacaklarımın altına yastık koyup kanamayı kesiyordum. Kesinlikle stres yapmayın.