Merhaba arkadaşlar. Bugün kontrol amaçlı doktora gittim. Cinsiyetten henüz umudum yoktu ama doktor önce kıza benziyor dedi, sonra yok ya erkek heralde dedi. Sanırım bir iki haftaya anca belli olur. Ama sizlere sormak istedim anlayanlar için aranızda. Fotoğrafı yüklemeye çalışacağım gonderinin altına 😁