Lavinyam06 10 Haziran da Histereskopi oldum Septum alındı rahim genişletildi 21 gün boyunca estrofem kullandım yarın 1 hafta olacak ilaç biteli ama ben adet olamadım ufak ufak lekelenmeler oldu sadece tam sökülmedi başına gelen var mı böyle bir durum
Lavinyam06 Sevim1902 canım bir ay ilişki yasağım var daha yasağım kalkmadı o yüzden imkansız gebelik maalesef
Lavinyam06 anonimhesapp y gibiydi şekli hsg de ama doktor Histereskopi ile bakınca baya dardı dedi genişlettik dediler