32 haftalık hamileyim hemoglobin değerim 9.9’a düşmüştü doktorum 2 tane flakon yazdı rapor çıkardı ve acilde yavaş bi şekilde verildi bu serum. Çok korkuyordum alerjik bi reaksiyon gösterir diye ama bişey olmadı çok şükür elhamdülillah. Korkanlar varsa hiç korkmayın ona göre tedbirini alıyorlar sürekli gelip bakıyorlar. Bu konuda korkan varsa içlerinin rahatlaması için açtım bu postu. Herkese sağlıklı günler dilerim 🌺