@Ezgicnts merhaba ben 3.ayım bittikten sonra başladım Bio-oil yağ kullanıyorum . 31+5 şuan karnımda hiç çatlağım yok. Ama kilo aldığım için kalçamın yan taraflarında oluştu hafif çatlaklar. Ama ben kalçama sürmedim Bio-oil belki sürsem çatlamazdı. Ve ekstra hindistan cevizi yağı ve badem yağı karıştırıp kullandım. Çünkü çok kuru cildim zaten. Nemlendirmek iyi oluyor. Bebe yağı kullananlar da var fayda görenler.