Merhaba anneler ve anne adayları, 8 hafta 4 gunluk hamileyim kahverengi lekelenmelerim olması sebebiyle hastaneye yatisim yapıldı daha sonra eve taburcu edildim evde sadece yatmam söylendi ve progestan iğne ve fitil kullanıyorum dusuk önleyici olarak. Benzer durumlar yaşayan öneride bulunabilecek olan var mı teşekkür ederim