Ezgicnts 34+1 olduk ve kıpır kıpır asla durmuyor yerinde. Akşam üstü daha sert tekmeleri. Bazen ayak ya da kol ile itekliyor sanırım çok belli oluyor, ablalarının eğlencesi oldu bu durum 😅 son 2 3 haftadır tek tarafa toplanıp sertleşme çok oluyor, rahat nefes alamıyorum o derece. Yeri daraldıkça hareketleri azalır diyorlar ama bizde tam tersi yeri daraldıkça daha sert tekmeler ve daha çok hareket ediyor ☺️