tatlibebegim_ Melo2 ben içtim hamilelikte kakaolu süt kilo aldırıyodu benim bebeğime ama şekerimde vardı ondan dolayı olduğunu sanıyorum
Herseydenbiktim Melo2 Ben sütü pek sevmem ama ya muzlu yada kakaolu buldum mu affetmem ilk haftalarimda günde 3 4 tane içtiğim oluyordu
Mavro Ben hiç süt içmiyorum bir sorun olmaz herhalde diye düşünüyorum. Bazıları günde en az 1 bardak içeceksin diyor.