evinsekmann evet canım fototerapi denilen bi cihaz var bebeğe mavi ışık veriyor düzenli olarak sarılığı düşüyor.benim bebeğimin 17ye yükseldi doktor bana düzenli olarak güneşe çıkar ve besledikten hemen sonra biberonla mama ver dedi söylediklerini yaptım her sabah düzenli olarak güneşe çıkardım havalar zaten sıcak bezle bıraktım güneşte 10dkka yüz üstü 10dk sırt üstü şeklinde ve sarılığı düştü . Ve mutlaka bebeğini 2saatte bir emzir uyusa bile uyandır en büyük etken beslenmesi ne kadar çok beslenirse sarılığı düşer