Damlasel arkadaşım gebelik boyunca hep o doktora gitti çok ilgili olduğunu söylüyordu hep, detaylı ultrason zamanı da kendisi bakmış renkli şekilde yarım saat incelemiş detaylıya gerek yok bir sıkıntı görmüyorum demiş. Son dakikaya kadar da normal planlıyorlardı açıklık olmayınca sezaryene alındı 4. Günde de ayaklandı bebeğe eşiyle kendisi bakmaya başladı