Kızlar herkesin durumu maddi acıdan farklıdır bilemeyiz orasını . Metrolifeye tuna akçala gidiyorum normalde ilk dogumum orda olmuştu. Şimdi ikinci gebelik Allah kısmet ederse Ekim sonu Kasım başı kızımı kucagıma alacagım ❤️🤲🏻 Muayane ücretini bugün eşim sormuş normal dogum 25 bin sezeryan 32 bin evde dogum ücretsiz demiş adam dalga gecer gibi 🤭🤣 Lotus hastanesindede kaç doktor tavsiye ettiler ordada normal dogum 16 bin nakit olursa 12 bin sezeryan 28 bin nakit olursa 24 binmiş . Para konusunda lotus daha mantıklı geldi yani bana . Tabi doktor acısından hiç bir bilgim yok onda yardımcı olan bu doktor cok cok iyi eli cok hafif diyeceginiz bir doktor varmı acaba 🙏🏻 Lütfen yardımcı olun 🙏🏻