Kkardelenn1 hayırlı olsun , geçen sene 11 temmuzda doğum yaptım . Çok güzel bir his fakat hastane odası mümkün olduğunca boş olsun kalabalıktan kaçının ❤️ nescafe için baş ağrısı olmasın ben çok içmedim ağrım olmamıştı , hasta bezi ile hiç rahat edemedim hastane vermişti , ben depend almıştım daha rahat olmuştu. Bestlak götürmwdim , kayısı hoşafını da hastane vermişti korseyi de hemen önermiyorlar 1 hafta sonra önermişti Dr