Merhaba kızlar 40+1 olduk geçen hafta dr uyarmıştı alttan, bugün biraz yumuşama ve 1 cm açıklık var dedi 38.haftadan beri kafası kanalda çatın çok müsait normal doğuma dedi perşembeye kadar beklicez duruma göre pazarı bekleriz dedi hint yağı içmemi önerdi aranızda kullanan var mı yurtdışında amerikada çok kullanılıyomuş trde aktarlar ecz kullanmasın demiş ama perşembeye kadar içicem pilates yürüyüş hurma adaçayı merdiven inip çıkma squat ördek yürüyüşü yapıyorum aksak gebe yürüyüşü çok az yapıyorum yapacak kaldırım yok burda bunlar dışında önerebileceğiniz birşey var mı açıklık artması için nstde sancım çıkmıyo bebiş hareketli