Maalesef bazı devlet hastanelerinde ki ultrason cihazları eski o yüzden ölçümler de farklılık çıkıyor , boy uzunluğunu zaten bacak kemiğini sabit bir sayı ile çarpıp ortalama söylüyorlar ,kendinizi üzmeyin doktor aksi bir durum olsaydı söylerdi zaten