ZzZeynepppp benim tiroidim 6 haftalıkken 4.44 çıkmıştı o yüzden dahiliye doktoruna yönlendirdi ilk 25 mg başladık ama faydası yoktu hala değerin yukarısındaydı 50 mg yükseltiler ama sanki bu seferde aşırı düştü gibi hissediyorum yarın göstericem sonuç için