Bir oglm var ondan sonra bebek istemiştik . 2kez düşük yaptım ikiside 8.haftada kaybettm . Oglm surkli kardeş istedi arkdslrnn arasnda yanlız kaldı . Seni o kadar iyi anlıyorm ki uzntuden 1yilda saçlarım beyazladi . Ama ümidini kesme ilacsa ilaç tedaviyse tedavi pıhtılaşma sorunu olmuş bendede İlkde yoktu ama böyle birşey sonra uzun bı sure olmadı gebelik, şuan hamileyim şükür 20.haftamiza girdik . İlk zamnlar çok riskliydi lekelenmelerm oldu hastnede yattm , sürekli yattm hic kalkmadim kayinvaldeme yerleştim 2ay oldu onlrda kaliyorum … Ne var bu kadar üzülecek diyolardi bana oğlun var bide diyolardi ama yaşamayan bilemez inanıyorum Biraz uzun oldu ama konuşmak istersen hep burdayim … Senin için çok çok dua edeceğim kendini uzmemeye çalış stres çok etkiliyor elinde değil biliyorum ama ..