miniminnacikk Merhabalar daha çok yeniyim 5 haftalık taze anneyim ✨🩷ama kahverengi lekelenme yaşıyorum , yerleşme diyorlar ama bu baya sürüyor mu ? Sadece yerleşmede mi olur yoksa çok ayakta kaldığınız da da oldu acabaaa 🥰 > ~~_**_>! @!<_**_~~
akyuz14 miniminnacikk hayırlı olsun sağlıkla gelsin ♥️ bende olmamıştı doktoruna bi danış istersen, ama genelde yerlesme döneminde olabilir diyorlar evet normal sayıyorlar
izelaren bugün 5+5 olduk benimde 5. Haftanın başlarında 4. Nün sonlarında başladı ama çok çok azdı . İki gündür yok çok şükür .
Larisabebegim Bir sonra ki doktor randevunuza kadar ev işi yapmayin agir is yapmayin yatın sadece kanama alanı olabilir
miniminnacikk Çok çok teşekkür ederim yarın gideceğim ,çalışıyorum bide rapor yazdırayayım birazcık dinleneyim ✨