Kardelenozan Sancı belirtileri nasıl belli olur bazıları yerinde bile duramazsın diyo bazıları hiç sancı hissetmedim açıklığım vardı diyo 37+2 yim sizde durumlar ne 🥰
Hasantugba Bende 37+4 üm arada bi kasık agrım oluyor bide karnım çok sertleşiyor sertleştiği zaman da canım çok yanıyor sende de oluyor mu