Gündüzleri 2 saatte bir düzenli minimum 45-60’dk uyuyan bebeğim şimdi mümkünatı yok uyumak istemiyor direniyor resmen. Sabah 6’da uyanır gece uykusuna kadar 4 uyku yapardı. Gece de en geç 8’de uykuya geçer. Uykusu geliyo şimdi ama illa takla atmak istiyor, uyuturken söylediğim sevdiği ninnileri duyunca bile ağlıyor uyuyacağını anlayıp. Uyku gerilemesi böyle bisey mi acaba şekilden şekle giriyorum gözler kapalı bagiris çağıris uykuya daliyor ? Uyutmayınca da bi huysuz mızmız keyifsiz ne yapacağım şaşırdım.