Ziynet_ece Bir kaç saattir vajinamda ağrı var ve biraz sulu mukus şeklinde kanama lekesi pembe gibi geliyor. Ama öyle bir kanama yok sadece lekeli. Nişan mı acaba ? Randevum yarın sizce bugün hastaneye gideyim mi ? 39+4 üm 🥹
Esila_m Ziynet_ece Bence benim tahminim 9 aylık bir emek var karnında yine de hastaneye gitmende fayda var bir sıkıntı yoksa bile için rahat etsin 😊
Mavipatik Esila_m ayyy ne güzel demişsiniz ‘9 aylık bir emek’ 🥹🥹 Kesinlikle özellikle son zamanlarda ufak bile olsa olağan dışı şeylerde gidilmesi lazım. Siz de o kadar güzel betimlemişsiniz ki bunu bayıldımm 🥹🥹💓💓
Esila_m Mavipatik Evet canım bizde insallah 9 aylık serüvenin sonundayız ben kendimi nasıl düşünuyorsam başkalarına da düşüncemi söylerim yapıp yapmamak kendine kalmış canım😊🙈🙈💓
Ziynet_ece Kızlar gittim sancımın gelmesini beklicez 2 cm açıklıkla bekliyorum. SSVD olucağım için suni sancı vermicekleri için sancımın gelmesini beklicem