Ozlemdemir benimki azur 7000 modeli dediğim gibi ve kazanlı falan değil içine normal ütü suyu koyuyorsun. 3 tane ana ısı ayarı var düşük orta sıcak. Ben her rengi her parçayı orta ısıda ütülüyorum şahsen o bile yüksek ısı gibi yani çok memnunum. Kireç temizleme özelliği var ama onu daha hiç kullanmadım çünkü içine çeşme suyu değil damacana suyu koyuyorum o yüzden hiç kireç lekesi sorunu yaşamadım. Ütüyü fişe takınca hemen ısınıyor. Ütüyü dik oturtuyoruz ya mesela düz yüzüstü oturtunca öyle dakikalarca durursan (unutmuşsun gibi düşünelim) ısı ayarını düşürüyor yani kıyafetin yanmasını önlüyor. Memnunum yani baya aşkım