Kızlar bebeğimin kafası kanala geçen hafta girmişti hafta boyu hep sancım oldu bebeğin aşağı şnmeye çalıştığını hissediyordum ama bi türlü düzenli sancı gelmedi bugün doktorum çatın dar normal çok zor olur dedi karnın bile inmemiş dedi nst bebeğin hareketleride az çıktı yarına sezeryane gideceğim başka doktora görünmeli miyim normal olmasını çok istiyordum ama bebeğin inemediğini de anladım çünkü hep sancım oluyordu ve karnım geçen haftaya göre daha yukarda bebeğim kendini kasıp duruyor