_momandbaby merhaba kızlar 37+4 olduk tüm eksikler bitti sadece bu konuda kararsızım almalı mıyım bilemedim bebevo markasını düşünüyorum siz kullanıyor musunuz kamera veya telsiz düşünceleriniz neler