Kizlar benim kızım 2 yaşında ve artık emzirmeyi bıraktırmak istiyorum sabır taşı diye birşey aldm aktardan yani çok afedersiniz ama bu taşı ıslatıp sürün yazıyor internette göğüs ucuna çocuk yinede emmek isterse o siyah görüntüye rağmen bı zararı olurmu ki çocuğa acı bir tadı varmış ağzına temas edince zararı olurmu ki aktar erkekti soramadm buradan sorayım dedim kullanan varmı aranızda 😊