YamurKarabulut Gamzedfn bende iştahsızlık ve aklıma yiyecek gelince bulantı hissi oluyor . Ama yiyorum yinede 😂 Doğuma yakın kusma ishal olur derler ama
Cglgyk Gamzedfn bende simdi bu konuyu araştırıyordum 😔 32 deyim. Mide bulantısı oluyor yine tabi ilk haftalarda ki gibi şiddetli değil
YamurKarabulut Gamzedfn gelsin istiyorum bende ama bi yandan da sanki o an hiç yaşamayacak mısım gibi 🙂) bu arada kaçıncı haftandasın tam . Ben 39+0
Gamzedfn YamurKarabulut 39+1 bende bugun kontrolden geldim doktor haftaya pazartesi yine göreceğim hic açıklık yok dedi nst de sanci cikmadi😔
YamurKarabulut Gamzedfn valla bende 4 gğn önce gittim çatı muaynesi oldum nst de sancı yoktu hiç . Bu cuma kontrolüm var bakalım ne dicek