nazlis1562 merhaba,doktorlar zaten degisiyormus sezeryan ya da dogum esnasında hangi doktor nöbetçi olursa o oluyormuş. Bebeği çıkarttıktan sonra asistan dikisi atıyormuş. Dinlenme odasına alınıp orda kıyafet değişimi emzirme yapip odaya geciliyormus benimde araştırıp öğrendiklerim bunlar. Ama genel olarak bilkent necati beyden memnun kalan çok fakat ben memnun kalmadım çok aşırı talep olduğu için hızlıca gecistiyor gibime geldi