Merhaba adetime göre 6+1 haftalığım ama geçen hafta doktora gittiğimde vajinal muayene ile keseyi gördük 6mm idi, bugün gittiğimde ise 11 mm olmuş ve geç döllenme olmuştur dedi 5 haftada kese boyutu dedi. Büyümesi falan iyi ilerliyor dedi kanama vs hiçbir şey yok kese etrafında dedi. Ama yine de kendi hesaplamalarıma göre 6 hafta olduğu için bebeği görememek beni ağlattı. Çok takıntı yapıyorum yardımcı olur musunuz 11mm de bebek gözükür müydü? Yolk kesesi de oluşmaya başlamış dedi