Slhls Sezeryan doğumda özel ve devlet tercihiniz ne olurdu? Devlet hastanesinde de yapıştırma oluyor mu
Mummybaby Slhls ben Ankarada özel hastanede acil sebebiyle sezeyan oldum. Doktorum estetik dikiş dedi ama yinede dikişi belli
_ADEL_ Slhls ben acil olarak devlet hastanesinde sezeryanana alındım güzel geçti lazer dikiş yapıldı sadece düz bir çizgi var göbeğimin altında
Daisyy000 Slhls İmkanım vardı ama devletteki doktoru çok sevdiğim için özeli bırakıp devlette doğum yaptım. Estetik dikiş yaptı çok memnun kaldım.Dümdüz sadece çizgi var.Simdi 2.ye hamileyim yine devleti tercih edeceğim.Ozellere güvenmiyorum
hamilegunlugum5 Mummybaby dikiş belli derken düz çizgi şeklinde mi dikişiniz yoksa düz çizgi üstünde de çizgiler mi var
hamilegunlugum5 _ADEL_ çizgide çıkıntı var mı acaba yoksa normal et sadece çizgi mi belli benimkinde böyle çıkıntı var dışarıya doğru ya canımı sıkıyor
Mummybaby hamilegunlugum5 bilmiyordum vallahi teşekkür ederim 🥲 görüntüsü benimde canımı sıkıyor ama ne yapalım oldu artık
Daisyy000 Slhls Hayır değil ,dikiş ama içte kalıyor dikişler.Dışardan bakınca dikiş yok,dikisleri aldırma vs gibi bi olayda olmuyor 🥰