Sudence_ Ben de biberonu mama için almadım sütümü sağıp vermek zorunda kalırım diye düşünerek aldım kuzum. İlk amacım Allah izin verirse emzirmek ama hastalanırsam ilaç vs kullanmam gerekirse, bebeğimden uzak bir sağlık durumu sebebiyle 1-2 gün geçirmem gerekirse, anneannesine babaannesine bırakmam gerekirse biberonu olsun dedim. Sütümü sağarım atılır buzluğa, çıkarır çıkarır biberona koyarım. Dünyanın binbir türlü hali var ikisini 800₺ aldım zaten nelere para veriliyor o da bulunsun kullanılmayacak bile olsa kenarda dursun her ihtimale karşı.