Kızlar 2 kere gynomax fitil kullandim akıntı dan dolayı doktor kültür filan almadan direk yazdı idrar da üreme yok lökosit en son 10 filan cikti dr gene önemsemedi hiç antibiyotik kullanmadım ve kanda hiç crp filan bakilmadi akintim çoğaldı tekrar bu seferde farklı bir marka fitil verildi bu 3.fitil olacak ne diyorsunuz bu duruma kan idrar almama gerek yok dedi soyledigimdede