Kızlar merhaba 23 haftalık gebeyim başından beri fecii bulantılar yaşadım halada yaşıyorum ilaç içmeme rağmen bugün daha kötüyüm sabahtan beri 8-9 kez bulandım ve enerjim sıfır ne zamana kadar devam edecek bilmiyorum çok yoruldum serumda aldım bu süreçte ne denediysem olmadı sizinde böyle mi nasıl baş ediyorsunuz bulantılarla?