YyyyYasemin kan alacaklar belirli anomalilere bakacaklar fakat doğruluk payı yüksek olmadığı için çıkan sonuçlara üzülmemelisin. 12.haftada 3lü tarama yapacakalr o da aynı şekilde kesin sonuç vermiyor. Detaylı ultrason bir tık daha net sonuç veriyor. Rabiim isterse her şey olur o yüzden şimdilik bulantılarla baş edip keyif almaya bak🫠