Ayy kızlar öldüm ölüdüm dirildim resmen.sabah 8 de bi sancıyla uyandım ben gaz sancısı falan sandım lavaboya gittim geldim geçmedi sonra 2 fefa kustum .sancı sıklığı 5 dakikada bire düştü yine dedim gitmiyicem hastaneye sancıysa bile evde çekeyim hem çok erken hem suyum gelmemiş nişanım gelmemiş neyse baktım sancı 1 dakikada bire düştü olacak gibi değil eşim dayanamadı beni öyle görmeye hastaneye gittik .normalde hem özel takipliyim hem devlet biz de dedik önce devlete gidelim net bişi öğrenelim doğumsa kendi doktorumuza gideriz özeldeki .hastaneyd gittik alttan muayene yaptı zaten geçenlerde de yapmıştı çok kötüydü ama bu seferki beni mahf etti .korkutmak istemem ama hala ağrıyor .neyse açılman var dedi nst çektik düzenli sancı çıktı yatış verdiler kabul etmedim asla o muayeneleri göze alamazdım .özele gittik sancılarım azalmıştı 20 dakikada bire yükselmişti nst çekti az sancı çıktı muayene olarak da rahim ağzı kapalı açılma yok dedi haftaya tekrar gel dedi .devlet hastanelerine olan korkum ikiye katlandı .neyse kızlar yani doğum olmadı bir yandan mutluyum daha çok erkendi bir yandan da birdaha o sancıyı nasıl çekicem bildiğiniz 4 saat sancı çektim.