simgeecekinci serra_62 haftalarca kullandım 😭 biraz iyi geliyordu ama çoğul gebelik olduğu için çokta faydasını görmedim 1-2 saat rahatlatıyordu beni
Sedakose61 serra_62 kızımda kullandım hem de baya kullandım sonra yavaş yavaş bırakıp prilama geçtim bir zararı yoktur diye düşünüyorum ama doktorum bıraktırmıştı
simgeecekinci serra_62 yok canım doktorum onu önermişti bana merak etme ama yine de dayanamadığın zamanlarda içmen tabi daha iyi ben sürekli kullandığım için bir süre sonra artık etki etmemeye başlamıştı bana Rabbim kolaylık versin