Henüz 12.haftamdayım ama iki ayrı doktor da bebek erkek gibi görünüyor dediği için şimdiden isim telaşına düştüm. Erkek ismi beğendiğim çok da yok, herkeste duyduğum şeyleri koymak istemiyorum pek. Çevremde olmayan bir isim arıyorum. Sizce hangisi yardımcı olur musunuz