Eskiden Nuh’un gemisinde kalan ne varsa bir araya katılmış,
hepsi birlikte pişmiş; acı tatlı ne varsa bir olmuş.
Biz de aynısını yaptık aslında…
Ne varsa elimizde, gönlümüzde — koyduk tencereye.
Sıcacık bir aşure pişti bugün evimizde.
Babası karıştırdı, dualar fısıldadı…
🍼 İçine minik yavrumuz için de bir dilek ekledik:
“Sağlıkla gelsin, sevgiyle büyüsün, hep güzel insanlarla karşılaşsın…”
Bugün sadece tatlı yapmadık,
içimize sinen güzel şeyleri paylaştık dostlarla, sevdiklerimizle.
Allah hepimizin evine huzur, kalbine ferahlık, sofralarına bereket versin 🍃
Aşure Günü’müz kutlu olsun.
Tatlısı paylaşıldıkça çoğalsın 💛