Znznzn Merhabalar fetal dna trizomi13 yüksek riskli geldi.amnşyosentez yapıldı sonucu bekliyorum bir umut işte şu an bbörek genişlemssi var dedi perinotolog ve özel bu durumu yaşayanlar bilgi verebilir mi?
Znznzn nisaakb şu an 21+2 20+3de detayşıya girdim aöniyosemtez oldu böbrek genişemesi var dedi doktor
Babybebi @“Znznzn”#p37294486Allah korktuğunuzdan emin eylesin inşaAllah canım sadaka ver bol bol Allah a sığın inşaAllah bebğin sağlıkla doğar💐🤲🏻